Provridning.

Kom hem från några timmar sedan efter att ha varit på språng.

Har varit i Halmstadstrakten i dag och provridit en häst. Det var as varmt så jag var helt dyblöt efter själva ridturen. Hästen, en valck på 7 år var mysig och snäll... något tjock för tillfället och därav ingen direkt kondis.
Men jag tror nog att han är en trevlig häst när han är full kondition.
Har filmat (jennie filmade mig) både när jag red och när hans ägare red. Har kollat på filmen säkert 5ggr.
Det roligaste av allt är att han är i princip en kopia av Caesar i kroppen :) *me like*
Jag vet vad ag letar efter nu iallafall, jag haittade rätt modell och mankhöjd idag.
Får fundera över detta lite så får vi se vad jag komer fram till.

Han var iallafall väldigt mysig! :)

Är super trött så det blir tidig sänggång ikväll!

Bye Bye



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0