Storm.

Hujeda mig som det blåste igår! Är väldigt tacksam för att inget blev förstört eller någon kom till skada!
Satt inne igår kväll och kurade när det drog på som mest.
Innan på dagen nör jag hade mockat och fixat stallet tog jag med mig Mikael ut på en åktur. Vi åkte ner till havet för att kolla in vågorna. Coolt! :) Vindsurfarna var helt galna...! För å inte tala om dom som kitesurfar! Vi satt länge och studerade dom... kitesurfaren såg ut att vara åtminstonde 10 meter upp i luften! Crazy! 
Vi var lika faschinerade både jag och Mikael över vågorna! Man är ganska liten när vädrets makter sätter in! 
Tog en del kort... kanske lägger upp nåra vid ett senare tillfälle. 

Var på kalas i lördags. Stor bygdegårdsfset med mycket trevligt folk och god mat! 
Det blev en ganska lugn kväll för min del... jag är fortfarande förkyld och ganska seg... så efter någon/några öl kände jag att det fick vara nog trots allt. Annars hade jag inte orkat med. 
Hur som helst det var kul!

Vill tacka underbara familjen Qvarnström för att man fick äran att vara med!
 :)

Så som ni kanske förstår har min fyrfota vänner haft lite vila pga. festen och stormen...

Skrittade ut på Caesar idag. Får se hur jag lägger upp resten av veckan. Känns jobbigt att hinna med båda pållarna nu pga. att mörkret kommer så fort... :/ sen känns det väldigt ensamt stundtals med eftersom Jennie bara har Ragge hemma i stallet nu så spenderar hon inte lika mycket tid där nu som i sommras.
Känns som att jag hade behövt en medryttare i bland.
Har världens bästa svägerska som brukar ställa upp så fort hon kan, har även en kompis som sagt att hon gärna följer med när hon är barnledig och inte pluggar. Känns bra... :) Har lite svårt att planera det bra bara...
men jag ska la klara det även denna vinter, hade ju två hästar förra året med. ;)


Nu till nått helt annat.
Vad använder ni tjejer för bh/sport-top när ni rider?

Jag köpte mig en från Hogengård i sommras på Falsterbo. Jag som har lite större storlek har haft svårt att hitta en Bh som orkar gålla åt som små klumparna ;) Hade funderat länge på en Bh från Hogengård efter att ha sett reklam. Så när dom var i Falsterbo passade jag på att slå till på en svart.
Kan bara säga att jag är super nöjd! Så den kan jag varmt rekomendera... till alla!

kolla in på hemsidan: www.hogengard.se


Bilden är lånad från deras hemsida.

Jenny
2011-11-28 @ 21:51:17
URL: http://lilatiger.blogg.se/

sv: Jag köpte dom för 300 kr styck, ett helt okej pris tycker jag. Jag är inte så mycket för att köpa dyra schabrak....hehe..byter hellre ut dom när jag tröttnat på dom och de tappat formen allt för mycket i tvättmaskinen.

Dock har jag ju inte tvättat dessa ännu och min stalkompis som haft ett sen tidigare är jättenöjd med sitt även efter tvätt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0