Ny vecka nya mål och uppdrag.

I helgen avgjordes Dm i hoppning för ridtravare på Himledalens anläggning inte långt här ifrån.
Jag och Caesar, Jennie & Ragge deltog.

Jennie hade skrämt upp mig om hur illa Ragge hoppade... men han hoppar nog inte så illa för dom lyckades knipa åt sig både en clearround rosett på 40 cm och blev sedan två i DM klassen 50cm!
Vann gjorde Sofie Nordin på Ejan Kolifejan. :) Grattis!

Jag och Caesar lyckades oxå med en clearround på 40 cm. :) I Dm klassen på 50 cm missbedömde han avståndet på första hindret så vi rev det tyvärr... :/ resten av banan hoppade han galant! <3 
jag är såååå nöjd med honom! Vem trodde att vi överhuvudtaget skulle kunna deltaga på hoppning nått mer? 
Inte jag iallafall... Det va kul! Min duktige farbror! 

Kul att träffa fler likasinnade oxå... :) Finaste hästen för dagen tyckte jag utan tvekan var: Alca star!
Snyggaste travare jag sett tror jag... Han vann 90 cm klassen, och blev DM mästare med sin ryttare Jessica! :)

Bilder kommer. Men inte nu... ska tilll jobbet så hinner inte ladda upp dom nu. ;) 

Ikväll ska vi till Emily igen på träning. Red Tubbe igår och det gick jättebra! Bjudningen var mycket bättre igår,
så jag hoppas den funkar i dag med :) 

På fredag kommer Gavin så då får han nya skor. Jag hoppas det ska gå bra! :) 

Har även kommit på en sak till att skriva om i min följetång. 

Del 7. Hästarna som bor i vårt stall. 
Den kommer  i nästa inlägg. :) 

Tills dess.... Ha det finemang!
 
Anneli Johansson - Tävla om ett Sverigetäcke hos mig!
2011-09-27 @ 13:02:18
URL: http://stallekekullen.blogg.se/

Å så kul!!fick ni ju rosett med hem :)



men borde inte ejan hoppa i 90 klassen? hon tävlade ju lokalt när ja gjorde de me Atigas.

skoj att se bilder!



sv: ja nu börjar de verkligen närma sig me storm steg, känns helt galet att man ska ner till fyinge och tävla :)får hoppas Faith gör succe där nere ;)

Sofie - Ejan
2011-09-27 @ 18:09:01
URL: http://ejankolifejan.blogg.se/

Tack tack tack :)

Ni va ju inte så tokiga själva. Fin han är Caesar, hur gammal är han nu? Han ser inte en dag äldre ut än 15 (som Ejan är) ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0