Då kör vi...

Hade ett bra litet pas  padocken i kväll med Tubbe. Han är så duktig den lille plutten <3
Formen blir hela tiden stadigare och idag var han i bra form i galoppen utan att försöka streta...
Kul... nu är vi på gång igen! Min lust och ork börjar så sakta komma tillbaks. :)

Det rör sig med stormsteg mot ridtravarriks på Axevalla. Fattar inte att tiden kan gå såhär fort... (?)
Snart är det dax att börja mjuka upp Caesar så att han är lite förberedd tills dess. Vi har ju en titel att försvara ;)
Distriktsmästare 2011 ;)

Till att börja med är det långritt i helgen i Falkenberg. Vilket jag hade tänkt vara med på. Rida på stranden var det tal om... *mys* Det blir Caesar som får följa med dit.
Största problemet är transport. När Mikael flyttade försvann även "min" transport... :/ Vill köpa loss den men et inte om jag kan klara det ekonomiskt. Tyvärr... hatar att inte ha en transport. Känner mig jätte låst! :(
Jaja... det ordnar sig. :)


Vissa människor blir man inte klok på... på tal om annat.
Energitjuvar finns det gott om... man ska inte bry sig... jag vet. Men det är lättare sagt än gjort.
Blir så förbannad på att vissa såkallade vuxna människor inte kan bete sig som just vuxna när det väl gäller...
Är besviken! men strunt samma... det finns andra människor som är värda min uppmärksamhet och kärlek mer...
så snart är jag över detta. :)

Dax att sova. Godnatt!

Anonym
2012-04-18 @ 01:04:16

Helt acceptabelt att tappa motivationen! Tycker jag iaf! Bryt ihop och kom tillbaka heter de ju :) Håller väl på själv att falla in i en sådan svaka nu.

Jussi är sjuk så det har inte blivit någon ridning för mig på snart en vecka. Vet inte riktigt ens vad problemet är...?!



Hoppas du o Tubbe snart syns på tävlingsbanorna :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0