Julen 2012 är här....

Dagen före dopparedagen idag.
 
Var på Gekås igår och köpte julklapparna...  Steg upp vid 07.00 igår för att få det överstökat.
Blev rätt lyckat... är ganska nöjd med inköpen trots allt...
Tyvärr finns inte julkänslan alls... Det blir en jätte konstig jul iår...
Men även om man är bitter över det gäller det att glädjas åt att man har en familj att fira jul med och ett hus att fira julen i... det är det ju faktiskt människor som inte har det.
 
Idag ska jag slå in klapparna och försöka sköta om mig själv lite genom ett fotbad. :)
Ute är det iskallt... skulle ridit ut en liten runda på Tubbe... men det låter jag bli.
Minusgrader och halvstorm ute... brrr....Sitter inne men det känns som att man är i Sibirien.... :)
 
Igår satt jag hos Jocke (en kompis) och hans son. Kollade tv, drack glögg och åt pepparkakor.
Det var mysigt. Dom hade precis satt in granen så det luktade sådär juligt... det var ju ändå lite julkänsla. :)
 
Ikväll är jag sugen på att spela lite spel här, äta lite godis och bara ha det gött... men alla verkar var upptagna på eget håll... så ja...
 
Frågan kvarstår... hur kunde det bli såhär. Usch va trist. :/ Jaja... bara att hoppas på att nästa jul blir bättre.
Önskar fortfarande att jag fick vakna upp tillsammans med någon i morgon... men näh.
Det blir jag och Molly som får ha en mysfrukost i morgon... kommer inte kännas som jul alls.
Trodde aldrig jag skulle känna så inför någon jul... men bevisligen blev det mina tur i år.
 
Jaja... dax att försöka rycka upp sig, åka till stallet och mocka o luncha.
Sen får det bli julklapps inslagning...
 
Till alla vänner GOD JUL!
Hoppas ni får en mysig jul med mycket kärlek och klappar. :)
 
/Annelie
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0