Snart nytt år med nya äventyr och mål...

I nafs var julen över.
 
Även om det blev en väldigt annorlunda jul var den helt okej. Jag träffade min familj, nära vänner och fick fina julklappar. Vad mer kan man begära... ? Hade en mysig stund i stallet på julaftons morgon oxå med Tubbe, Eve & Zamba :) Det blev en bra helg som avslutades med utgång på juldagen...
 
Hade kul och dansade runt om en dåre... skönt att dränka bekymmren lite med öl och go musik!
Det var en hel del folk ute... och man träffade en del kända ansikten man inte sett på lång tid. Alltid lika kul! :)
Drack väl kanske en aning för mycket och var ganska kass dagen efter :b så jag sov bort större delen av dagen...
Men det får väl gå... kvällen blev ju helt ok. ;)
 
Fick ju som sagt fina julklappar, en ny stalljacka, skor, en kaffebryggare, mat, pengar, två förstoringar (en på Tubbe o en på Caesar) och lite annat smått å gott.. :) Är mer än nöjd med allt. :) Tack! <3
 
Nu sitter man här och inser att snart är 2013 här...
Vad ska man ha för mål detta året då?
 
Prio ett är Tubbe! Vi ska ha kul tillsammans! Jag ska hitta tillbaka till mig själv igen och förhoppningsvis oxå glöden för ridningen :) Tubbe ska bli en stilig ung herre i vår. Har tänkt att vi ska ut på nån clearround så fort vädret tillåter oss :) Blir inspirerad genom att se på andra ekipage. :)
 
Min övervåning i huset ska bli klar. Har lite funderingar över hur den ska inredas och ja.. jag har nog en ide´ :)
 
Det är tungt här emellanåt och jag har mina bryt... men visst... även jag kommer komma tillbaka till livet igen.
Även om det kommer ta tid och jag ofta funderar över hur saker och ting blev just såhär... men men...
det är bara att lära sig livets stora gåta: Älska, glömma och förlåta.
 
Var inne en sväng i varberg i dag för att kolla rean och även lämna in kort på förstoring.
Det blev nåra på Tubbe och nåra på Caesar. Kommer bli jättebra :)
Kändes bra att han äntligen ska få pryda min vägg.. men vackre springare.
Går inte en enda dag utan att jag tänker på dig... <3 Tänk att vi skulle skiljas från varann så hastigt...
Känns jätte overkligt! Men jag är återigen jätte tacksam för allt du givit mig...
 
 
 
Sophie
2012-12-30 @ 04:29:55
URL: http://lordjuss.blogg.se

Här har man suttit och väntat en vecka på ett nytt inlägg... ;) Hoppas du har haft en fin jul!
Inspirationen kommer. Har vart där själv sometimes...
kram

Svar: Ja Sophie. Jag kommer tillbaka... bara jag får ordning på mig själv så :)
Annelie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0