Äntligen

Äntligen blev det lite ridning i dag.
Åkte till stallet direkt efter jobbet i vanlig ordning. Det var fortfarande ljust så jag snabbade mig ut i hagen för att hämta Caesar. Det var ju barmark på vägarna så då får man passa på :)
Har inte ridit Caesar på ca 2 veckor. Mikaels syster har ju fått ha honom lite som sin pålle ett tag.
Men nu blev det äntligen min tur att få umgås med honom idag...
Underbart med lite kvalite'tid med hästarna... inte bara mockning och sen hem.

Red inte så värst långt. Men skrittade en en runda på 20 minuter iallafall. Bättre än inget.
Men jagf hade gärna ridit längre... hade behövt en långrunda nu... det snurrar i mitt huvud. Det har hänt så mycket de sista dagarna att jag vet varken ut eller in...
Kan inte skriva så utförligt här på bloggen som jag skulle vilja... tyvärr.
Men det jag kan säga är ju att kärlekslivet är inte på topp just nu... :/

Nått som är lite bättre är iallafall att jag skrev på anställningspapper i går på jobbet. Chefen var nöjd med mig och tyckte att det funkade bra så det är jag nöjd över :)
Om inte tjejen jag vikarierar för kommer tillbaks efter årskiftet så verkar det som att jag bli fastanställd. :)
Känns bra! Trivs väldigt bra.

Hur går det för er andra.... har era hästar vilat eller är de fullt igång?
Jag längtar efter barmark i padocken och vårtemperatur så att jag kan komma igång igen.

Som ni säkert förstår så finns det inte så mycket att skriva om på hästfronten, och som sagt pga. hur mitt live ser ut nu kanske jag inte kommer uppdatera lika flitigt nu.

                                            Vårbild på Kristin, mig och hästarna vid havet 2010
Caroline
2012-02-21 @ 22:51:46
URL: http://ecarolines.blogg.se/

Jag vet hur du känner dig! Visst är det tur att vi har våra fantastiska hästar. Allt känns så mycket bättre när man är i deras sällskap!

Styrkekram till dig!

Anneli Johansson - Rösta på mig i årets hästblogg-gala
2012-02-22 @ 08:24:09
URL: http://stallekekullen.blogg.se/

Hoppas allt löser sig iaf!!

men kul med jobbet iaf hoppas du blir fastanställd hade ju varit kanon nu när du trivs me:)



-åh Annelie kan inte du gå in och rösta på mig på hästblogg-galan tycker de e så kul att jag som liten bloggare har blivit nominerad :D!! länk finns på min sida :) hade varit jätte gulligt

felicia - fotokobran
2012-02-22 @ 20:33:15
URL: http://fotokobran.se

funderat på något sommarjobb än? :D

Sofie - Ejan
2012-02-27 @ 13:34:55
URL: http://eifersuchtt.blogg.se/

Det blir bättre! Nu vet jag ju inte vad det är som du gjort eller vad som hänt eller någonting men för 4 månader sedan var jag helt knäckt och jag är numera lyckligare än någonsin, så vad det än är du går igenom så skall du se att de blir bättre även om det inte känns så! Kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0