Efter några dagar på resande fot...

Borta bra men hemma bäst!
Åkte i torsdags och kom hem i lördags kväll...
 
På 3 dagar hann vi med Kolmårdens djurpark, några timmar i Sthlm och sedan en tripp till Västervik.
Så ja... det blev en kort och intensiv semster. Men det har varit mysigt! :)
 
Nu är man tllbaka hemma igen...
Var på Gekås i onsdags förmiddag med mamma. Fick inhandlat lite smått och got till hästarna.
Det blev: Pälsglans, flugspray, ett svett-täcke till Tubbe, vita Catago dressyrskydd och vita lindor från Sjöhagen wear. Är mycket nöjd med inköpen :) 
 
Red Tubbe nu på förmiddagen... vilket var en fröjd! Han var pigg och glad... det behövdes inte mycket övertalning för att få honom att röra sig framåt dag inte :) Vi travade och galopperade lite. Men väldigt lugnt eftersom han vilat medans jag var borta. Men det var skojigt!
Tänkte ev. åka och kolla på en hoppträning i kväll i Falkenberg. Hanna (Tubbes uppfödare) skulle träna där :)
Kunde va kul att se... och få lite inspiration. :)
 
Annars blir det nog lugnt idag. Är ganska trött. Träffade en av mina bästa vänner i går och hennes dotter. På kvällen drog jag igång med att städa här i huset... hann inte så långt förrens Emma ringde och ville gå kvällsprommis :) Så det hängde jag såklart med på :) Mysigt!
Väl hemma efter att ha intagit lite kvällsmat och avslutat städningen satte jag mig vid tv:n. Skulle kolla på OS, men fastnade framför The Pianist i stället... oj vilken bra film!!!! <3
 
Inte så mycket kul att skriva om idag... ;)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0