Utritt i mörkret.

Var ännu en gång väldigt stolt över min lille Tubbe igår. :)
 
Red ut ensam i mörkret med honom. Till hjälp hade vi samma lilla pannlampa vi brukar ha, vilken man inte ser så där jätte mkt med... men det rör inte Tubbe i ryggen.
Vi red en runda vi brukar rida... där finns sträckor där man kan både trava och galoppera. Det gjorde vi, utan problem :) Duktig lill-kille <3
 
Det var två veckor sedan igår som jag förlorade min bäste vän.... (Caesar)
Även om det kommer ta tid för mig att inse att han är borta... är jag säker på att Tubbe kommer fylla hans plats och fullfölja Caesars uppgifter galant med tiden. :)
 
Idag blir det ingen ridning. Ska till en kompis och se på "Bonde söker fru" så idag vilar Tubbe.
 
Måste fråga er hästmänniskor som läser bloggen...
Någon av er som använt en SoloRake? (man ut-tunnare som finns på Hööks)
Isåfall hur funkar den? och var det bra? 
 
Tur man har världens snällaste mamma.
Hon var här i gårkväll och hjälpte mig att hänga upp julgardiner. Så nu har även mitt hus fått lite julkänsla även om jag trodde det skulle vara omöjligt. Nu är jag påväg iallafall.
 
Har sovit hårt i natt. Drömt massor oxå...
Kommer inte ihåg vad... men vaknade av det.
HAde en sån där dag igår på jobbet igen där jag hann fundera alldelss för mycket...
Jaja... antar att det kan bli så idag med... men så tar vi tag i de problemen då.
 
Nu är det tid för att borsta tänder och snart bege sig till jobbet.
 
 
sophie
2012-11-28 @ 23:22:43
URL: http://lordjuss.blogg.se

Nix, har aldrig prova den...
Har lånat ett annat verktyg av Jussis förra ägare. Den var egentligen till för hundar, men satans var bra den var!!!! :)

Googleade lite och hittade en hemsida med denna "sax/kam". Låt din inte luras av dess utseende för den gör verkligen underverk!!

http://www.zooplus.se/shop/hund/palsvard/kammar_trimverktyg/ovriga_trimningsverktyg/329595

Svar: Tack för tipset Sophie :) Ska kolla detta! :)
Annelie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0