Shopping

Meningen var att jag skulle vara i Gbg idag hos Hanna (en av kompisarna med en dressyrtravare) men den planen ändrades...  
 
Så istället red jag ut en sväng på Caesar. Hade planer på att rida båda hästarna... men regnet satte lite stopp för den planen. ;) Nåja... gamleman fick sig en runda iallafall.
När stallet var klart och jag hade kommit hem bestämde jag mig för att ta en tripp till Halmstad... till Hööks :)
Vill ha varsitt finmaskigt hö-nät till gossarna... och det har Hööks börjat sälja såg jag.
Så jag satte mig i bilen och körde till Halmstad.
 
Hittade dock inget hö-nät... dom var slut naturligtvis. Men det gjorde inget... hittade en massa annat :b
Deras JH-Collection är verkligen grym!
Både kläder och utrustning till häst i form av schabrak täcken med mera är ju super snyggt!
Fastnade direkt för en tröja med luva... men tyckte den var lite för dyr så den får vänta ett tag. Kollade även på en stickad tröja, blå. Tyvärr var den slut i min storlek... annars hade jag köpt den! Funderar på att beställa den på nätet i stället ;) Så som sagt mkt ögongodis där i dag ja!
 
Har varit sugen på en av deras tävlingstoppar ett tag... idag blev den min!
199:- tyckte jag var överkomligt. ;)
 Köpte även två par sockar... ett par blå och ett par bruna :)
 
Brukar inte vara super förtjust i Hööks.... men det får jag ju säga att nu har dom ryckt upp sig tycker jag ;)
 
Dax att bestämma sig om man ska deltaga i DM näsa helg. Sista dagen att anmäla är den 1 okt.
Fortsättningen följer...
 
Ikväll blir det lugnt... känner mig rätt trött. Patric är nog också rätt trött har jag en känsla av.... han har varit iväg och spelat paintboll hela eftermiddagen :) Så det blir film och soffläge för oss i kväll... :)
men först ska jag nu i väg att a in mina guldklimpar :)
 
Här kommer lite bilder på dagnes inköp... ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0