Vilket team!!!! :D

Hemma i sängen efter mycket bra träning!
Är jätte nöjd med min lille häst... nu laddar vi inför söndag. :)

Har ridit igenom programmet idag igen och det gav en go känsla.
 
Är inte bara stolt över min häst idag... är utan at tskryta väldigt nöjd med mig själv oxå.
Var i tid till träningen och kände mig riktigt nöjd när jag svängde upp på vägen mot Stall Övraby.
Kommer halvvägs till Emily... sedan blir det stopp. *suck*
Mitt på vägen (smal enskild väg) står en stor timmerlastbil och lastar stockar!!! Kunde inte komma förbi den på något sätt. På min vänstra sida har jag ett dike, sen en slänt med skog/träd, på höger sida om bilen är det åker... en gräsvall som såg ganska halvblöt ut. Aha... what to do now?! Backa 1 km, köra utoch parkera (köra fast) på åkern....? Hmm... ringde Emily och sa som det var. Efter det kände jag bara att det måste gå.... vi ska här i från!
Jag började backa.... 20 meter bakåt var kanten ner tilll vallen lägre. Backade ut med släpet på åkern.. Tänkte att så länge bilen har fäste på asfalten ska det väl gå på nått sätt att vänd utan fastkörning.
Joxade fram och tillbaka två gånger... sedan kom jag runt.. :D
Världens snällaste häst rörde inte en fena i släpet trots lutning och konstiga gupp och svängar <3 Han e grym!
 
Är väldigt tacksam att jag kan backa med släp :) Timmerbilschaffisen måste ju först trott att jag var knäpp som skulle backa och krångla... men thi fick han om han trodde vi skulle misslyckas...
nähä då Annelie Andersson har världens bästa bil, det ska vara en Volvo till sånt.... :D Tack Fukken för att du kämpar och sliter för mig förtfarande trots dina 37.000 mil <3 Vilket team vi är!
 
Skulle tvättat Tubbe efter träningen... men hoppade det.
Det blir på lördag i stället. Då styr vi kosan mot Övraby igen för lite finslip och pyssel-sällskap med Emily och hennes Zippo :) Mys!
 
Men nu är det hög tid att sova. Godnatt
 
Pärlan idag. :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0