I två år har vi hängt ihop nu

Tiden går fort!
Det när nästan exakt på dagen två år sedan nu som världens goaste Tubbe blev min :)
Oj va glad jag är för det. Vi har haft mycket kul och mer ska det bli.
Det har hänt mycket på den tiden i hans utveckling och ja... mer ska hända ;)
Tillsammans ska vi bli duktigare! <3
 
Red ut både igår och i måndags.
I måndags tillsammans med Emma, Jennifer & fjordingarna...
då red vi i skogen i moarna och skuttade lite över stock och sten :) Tubbe var så duktig så :)
Även igår red vi ut... då var det tillsmamans med enbart Emma & Lukas. Då hade vi lite konditionsträning.
Blev en hel del trav & galopp... skojigt!
 
Idag skulle båda fjordingarna drillas på dressyrlektion. Tänkte att då får väl jag pina mig själv lite på egen hand i padocken denna afton. ;) Träffade Emma i stallet när jag kom dit. Hon följde med ut till ridbanan och kollade lite medans jag värmde upp. Vi pratade en del... och efter en stund blev Emma sugen på att provrida Tubbe
Sa att det fick hon såklart gärna göra om hon ville... så det gjorde hon! :)
Vilket gick jättebra! :)
Super nyttigt att se någon annan rida min häst! :) Skönt när man sedan får höra att den personen kan förstå min känsla när jag rider... och att det ser faktiskt lite enklare ut än vad det är.
Det fick mig att bli lite mera taggad... då kanske jag inte är så dålig trots allt som jag tror...
För som Emma säger till mig; det ser inte så konstigt ut som det känns.. :)
 
Ja så Tubbe han fick sin motion idag. ;)
 
I morgon får han vila.
 

Vet inte riktigt exakt vad jag ska skriva om idag...
Kan berätta att snart är de klara...våra fina stallkläder med ett superfint tryck på :)
Bilder kommer såklart att koma upp när de är klara. Det lämnas för tryck i morogn. :) Grymt!
 
Ja nä... jag får skriva nått roligare i morgon. ;)
 
Här får ni en bild från ikväll.
Emma & Tubbe :)
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0