Tubbes första tävling.

Då har Tubbe fått sin första rosett efter en felfri runda på 20 cm. :D
Åkte ju (som jag sagt innan) dit i syftet att miljöträna honom...
Vilket nog var nyttigt. Stackarn blev helt till sig på framridningen när hästarna började galoppera runt honom... ;)
Han blevsåtill sig atthan inte visste vilket ben han skulle stå på... *hihi*
Så lite studs på stället gjorde han... men fick avstyrt det relativt fort.... så sen gick det bra, även om han var väldigt spänd. ;)
 
Vi var första startande ekipage. När vi kom in på banan var han lite spänd, men han höll sig på mattan och skuttade över 20 cm lätt som en plätt (utan bockisar) och fick därmed sin första rosett :) <3
 
Det kändes jätte kul och jag blev faktiskt lite peppad...
Blev även tillfrågad om att vara med i Div 3 dressyren igen. Vilket jag inte hade haft en tanke på mer än att;
nej det är inte aktuellt...
Men jag ändrade mig och blev övertalad.. så nu är målet satt och jag tackade ja till en plats i laget idag.
Den 21 April rider vi första omgången i div 3 i Lyngåkra :) Skönt att ha ett mål... är super taggad nu! :)
 
 
 Tubbe med sin första rosett :) <3
 
 
Anneli Johansson
2013-02-25 @ 10:05:36
URL: http://stallekekullen.blogg.se

Grattis :)

Svar: Tack Tack :)
Annelie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0