Tubbes "tävlingsdebut"

 
 
Var uppe hos Emily i går med honom för att han skulle få springa av sig... och ja det gjorde han.
Först longerade jag, sedan red Emily honom. Han höll sig mestadels på marken... ;)
Stackarn var helt dyblöt efteråt... inte så konstigt med den pälsen han har...
och den dåliga kondis han ligger inne med. :/
 
Så jag hoppas att han sköter sig i morgon... så att jag kommer hem levandes... ;)
Wish me luck <3
 
 Färgen för i morgon är blått. Tubbes ska ha blått Jacson schabrak med en matchande luva (allt är blått med vit och röd passpoal), även ett blått ländtäcke kommer pryda honom på framridningen. :)
 
Var och hämtade ut mitt paket från Hööks idag på posten.
Äntligen kom den... min SoloRake gick ju och väntade och hoppades på att den skulle komma i dag, och det gjorde den :) Inveg den redan nu i kväll... var så nyfiken! :D
Måste säga att jag är nöjd. Hur smidigt som helst...! och Tubbe reagerade inte ens när jag drog igenom manen med den! Super! Så den får jag köra på med :)
 
Så skriver inte så mkt mer idag... uppdaterar kanske i morgon igen... så ni får veta hur spektaklet gick till.
 
Avslutar med en bild på min jättefina födelsedagspresent och en nytagen bild på Tubbe :)
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0