En kick för självförtroendet!

Då var vi påväg mot div 3 finalen i rask takt.
På söndag är det dax, och då är det i Skedala...
 
Blir väl till att träna på så got det går i veckan. Har ingen bil att dra med förrens tidigast fredag.
Fukken ska nämligen in på lite reparation på torsdag, tills dess är det körförbud på honom.
Så får se om Emily hinner hjälpa mig på fredag el. lördag. Annars får vi klara oss ändå. ;)
 
Helgen som gick var det lite arbete i trädgrden och mexikana-fest som gällde.
Red Tubbe i lördags. I går fick han vila.
 
Idag har jag gett mitt eget självförtroende en riktig boost... Är grymt nöjd med mig själv och min goa häst!
Vi har nämligen hoppat idag. Slog nytt rekord i höjd för oss två. Idag hoppade vi över 70 cm :)
Super kul var det!!! Så ja... även jag kanske kommer gilla att hoppa i framtiden :)
Tubbe tycker det är roligt iallafall... och bara jag blir lite säkrare och vet hur jag ska vägleda honom innan hindret kommer det nog bli riktigt bra. Vi seglade över en del av hindren idag med god marginal...
det är ju trots allt det här Tubbe är född till att göra egentligen! :)
Grymt kul var det! Det kommer helt klart bli mera hoppning framöver!!!! ;)
 
Hästarna går ute på natten nu. Skönt att de äntligen kan få vara "hästar" på riktigt igen. :)
Försommaren välkommen! Som vi har längtat!
 
 
 
 en bild från kvällens hoppning :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0