Omgång 2 är avgjord.

 
Då har vi avklarat andra omgången av div 3 nu.
Jag är mycket nöjd med dagen!
Laget slutade på en 5:e plats av totalt 11 st. 
Jag och Tubbe red i hop 65% och slutade på en tionde plats av totalt 29 ekipage :)
Så ja... jag är mkt nöjd!
 
Till skillnad från förra gången var han överpigg och ganska spänd idag. Så han var lite svår att hålla styr på ibland.
men hellre så än helt avslagen och utan bjudning. Galopperna satt, även om vi fattade dem lite väl tidigt... och fick till ett litet bocksprång i vänstergaloppen ;) Ja nä, jag är jätte nöjd i det stora hela. :)
2% bättre än förra gången oxå! :)
Om två veckor rider vi finalen i Skedala. Även då hoppas jag på en liten förbättring ;)
 
Stall Pixjö hade lyckade resultat i dag på dressyrbanan i Hermanstorp (Stum).
Jennifer & Idun red i hop 65,185% = 8:e plats (LC:1)
Jag och Tubbe 65% = 10:e plats (LC:1)
Emma & Lukas 68,621% (LB:1)
 
Jag och Jennifer hamnade precis utanför placering medans Emma fick en fjärde plats! :) Grattis!
Han skötte sig bra. Även träningen i lördags (igår) kändes bra. Så efter dessa dagar får han nu välförtjänt vila i morgon. Även jag kan jag behöva det :b
 
Hälsade förresten på hos en kompis förra fredagen. Köpte ett täcke av henne. Ett snyggt brunt ofodrat regntäcke för 100kr. Provade det i lördags. Det satt som en smäck! Super nöjd med det oxå! :)
 
Återkommer med lite bilder från tävlingen idag. Orkar inte ladda upp det just nu.
 
Snart dax att åka och släppa in några hungriga hästar :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
sophie
2013-05-13 @ 23:44:55
URL: http://lordjuss.blogg.se

Fasen vad roligt! Grattis till en 10:e plats :) Snart blir det blå/gult ;)

Så kul att täcket passade! ^^ Hoppas de kommer väl till användning. Kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0