Snart dax igen.

Har varit lite dåligt med uppdatering här igen.
Har haft lite mycket omkring mig så har inte riktigt hunnit eller orkat bloggapå kvällarna.
 
Har tränat 2 ggr sen senast jag skrev. Har ridit ut en del och hoppat och galopperat i skogen... ja, en hel del annat har jag ju oxå hunnit med. ;) som till exempel att åka på gbg horseshow.
Fick chansen att åka till gbg ändå i år tack vare Elin som gav en fribiljett till mig. Så jag fick se hoppeliten göra sitt jobb på fredagskvällen. Inte helt fel... :) Fick se Lunatic med Jens i sadeln, live,, vilket jag tyckte var jättekul!
Varför undrar ni säkert... men jo det är så att Lunatic är uppfödd hos familjen Dyrendahl i Slöinge.
Jag har varit där nåra gånger med en kompis som ridit deras hästar lite. Jag var själv spekulant på en häst där innan jag köpte Tubbe. Men det är en lång historia. ;) Men ja... så självklart var det kul att se deras uppfödning som tävlar i världscupen, live! Han är grym! Gillar honom skarpt! Han är en fighter!
 
Vad det gäller shopping så blev det lite av det slaget oxå på eurohorse. Tubbe fick ett eget shabrak i blått med sitt namn på :) Väldigt flott! ;) Till mig blev det en ny Bh från Hogengård och ett par grå pikeur byxor :)
Bra shopping!
 
På tal om Tubbe så har han varit jätte duktig det senaste! Härom kvällen tog vi en loten tur till skogen vi brukar rida i. Där gallopperade vi på stigarna tillsammans med Jennifer & Idun, och hoppade även några skutt. :) Jättekul, och Tubbe bockade inte en enda gång! ;)
 
På söndag är det dax igen för lite dressyrtävling. Denna gång i Hermanstorp. Vi ska även denna gången rida LC:1.
Precis som sist har jag inga jätte förväntningar. Ska försöka att få honom mera framåt för skänkeln inne på banan denna gången iallafall, det är prioritet 1!! ;) men det funkade bra idag på träningen, så det ska väl gå hoppas jag! Det blir en liten träning på lördag oxå.
 
Patric är som alltid grym. Han står ut med mitt hästande... och han fixar och donar här hemma när jag inte hinner eller har orken. Det är guld värt! Det är en lyckokick var gång man kommer hem till ett skinande hem och någon som pysslar om en lite extra i bland när det behövs! <3 Tack hjärtat, du är bäst!
 
Förra veckan var han med grabbarna i London tors-sön. Med sig hem hade han jättefina grejor till mig. Bodylotions m.m från Victorias secret :) Gissa om man blev glad!!!??? :) :)
 
Känns som att jag har massor av mer saker att skriva... men det får vänta. Sängen kallar.
Godnatt!
 
 
 
 
Patric
2013-05-09 @ 23:08:04

Ja kom och lägg dig nu älskling ! ;-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0