Första veckan avklarad, inne på andra.

En vecka på nya jobbet är avklarad. Det känns bra och jag trivs helt okej. :)
Dagarna går än så länge väldigt fort...
För de som undrar vad jag gör så kan jag berätta att jag jobbar på Scoretts lager... plockar och skickar skor till butiker dagarna i ända :) Same shit but diffrent liksom... (jämfört med AD)
 
Busungarna trivs på förskolan. De vinkar så glatt på morgnarna när vi lämnar av dom.
När de ska hämtas på eftermiddagen blir det alltid väsen... dom vill INTE följa med hem *haha*
Att få in dom i bilen är en kamp *haha* Jaja bättre det är så än att de är ledsna när vi ska lämna dom :)
Det blir rikligt med tvätt var vecka... det märks att de leker om man säger så ;)
 
Som alla sa... när barnen börjar förskola kommer ni bli sjuka...
Ja jo... sant. Vi är alla fyra rejält förkylda nu och hostar som tokar... :(
 
Hamsterhjulet snurrar och dagrna har gått fort. Nu när man kommit in i vardagsrutinerna längtar jag till stallet
var dag igen, precis som förut. Sista tiden när jag varit hemma med barnen har jag varit ganska trött och inte alls peppad på att vara i stallet sent om kvällarna, men nu är jag tillbaka som mitt vanliga jag och som den
hästtjej jag är och då är känslan tillbaka ;)
 
Senaste kiropraktorbesöket gick bra och det fanns inte direkt något att behandla. :)
Vinterpälsen har börjat komma och han är redan nu lite raggig :O
Tror det blir klippning nästa vecka.
 
Inte nu till helgen men nästa flyttar Tubbe till Smedagård. Känns bra!
Kommer nog börja flytta lite saker nästa tors eller fre, sen flyttar Tubbe på lördagen.
Ska investera i ett nytt regntäcke eftersom hans gått sönder IGEN (lagat det typ 3 ggr)
Så denna gången blir det horseweartäcke... ett Rambo :)
Eftersom han nog kommer gå själv i nya stallet kanske täcket håller lite länge förhoppningsvis *haha*
 
Känns som att jag borde ha massor att berätta men nu när jag väl började skriva insåg jag att jag inte har så mkt att berättt ändå. *funderar*
 
Ni fick en kort uppdatering iallafall om läget. ;)
 
 
Bild på mig och bustrollen, från deras 1års kalas <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0