Massor av presenter

Då var gränsen passerad och jag är nu 30 år.
 
Fick massa fina presenter i söndags av familjerna. och smörgåstårtan smakade som vanligt mycket gott!!
 
Min födelsedag i måndags spenderade jag tillsammans med småtjejerna. Vi gick en lång promenad på eftermiddagen i solen. Mysigt! :)
 
I tisdags var de med i stallet... eller ja, de satt i bilen pga. av det kalla vädret.
Gavin var och skodde Tubbe... tjejerna satt och sov i bilen från 09.45 - 12.00 utan att säga ett ljud... <3
det var förresten hög tid för Tubbe att få nya skor, han tassade nämligen omkring med två skor efter att ha sprungit ur en fram och en baksko i mitten av förra veckan någon gång... Han behöver egentligen motioneras mera än han görs nu... han busar runt ganska mkt i hagen om dagarna, så det är inte alls konstigt att hans skor åker av titt som tätt.
 
Igår var jag inne på barnmottagningen med Ida. Pappa var med och hjälpte mig att bära... hade ju med mig Moa oxå. Det gick bra och vi fick träffa en dietist för att få lite mera info om hennes mjökproteinsallergi...
Fick lite broschyrer och hon sa att det till 99% växer bort... så det håller jag verkligen tummarna för!
Dom skötte sig som oftast exemplariskt och sov sig igenom besöket. :)
 
 
Idag har tjejerna varit och hälsat på hos Emily. :)
Där träffade de även Hanna... eller ja de sov sig igenom även detta besök :D
Fick fina presenter av dom oxå... töserna fick super söta kläder av Hanna (och hennes lilla dotter Filippa) och jag fick en biljett till Gbg horseshow i födelsedagspresent av Emily :D <3 Grymt bra! Hon vet vad jag gillar :)
Längtar redan, det kommer bli lajbans :) :)
 
Veckorna går så himla fort och på lördag är tjejerna 7 veckor gamla.
De tycker inte att det ör jättekul att sova i sin egna säng, utan de sover oftast i vår säng intill oss eller på oss..
Det är det enda sättet för oss att få sova... så vi får stå ut lite med det ;)
Just idag älskar jag att vara mamma, dom har börjat le och upptäcka lite av sina leksaker.
Dom e verkligen sååå söta nu och det händer väldigt mycket :) Just nu ligger i vagnen Moa i vaggan och sover, och Ida i vagnen <3 Skönt med lite egentid :) smtidigt som man hör hur de sussar sött :)
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0