Sol och vårkänslor

Dagarna rullar på i ett fasligt tempo och ibland känns det som om man inte gör annat än att mata småtjejerna och byta deras blöjor :)
 
Ibland känns det lite drygt och man känner sig låst...
vissa stunder tänker man att det måste vara rena semstern att ha ETT barn :) *haha*
Men jag skulle inte byta bort dom för allt i världen <3
Jag som aldrig kunde föreställa mig hur det skulle vara att bli mamma... jag som aldrig trodde jag skulle bli en sån där mamma som kunde sitta och bara titta på mina barn och tycka att dom är det finaste som finns...
men jodå... så blev det. Det verkar vara något som bara händer automatiskt. :)
Kan sitta långa stunder, fortfarande efter 7 veckor, och bara titta på dom och undra om de verkligen bott i min mage, om jag verkligen har varit med och skapat nått så sött... :D
 
Önskar jag kunde stoppa tiden lite i bland för dom växer ju så otroligt fort, Nu väger dom över 4kg.
 
Moa & Ida... vi älskar er <3
 
Helgen gick otroligt fort... i lördags var det skitväder. Så då städade vi och pysslade lite här inomhus.
På eftermiddagen åkte vi in till varberg och handlade mat och köpte även ett begagnat babygym till flickorna.
Moa tycker det är jättekul!! Hon ligger och ler och sprattlar och
försöker sträcka sig efter sakerna som hänger där :)
Kvällen var lugn, vi åt godis och mös i soffan.
 
Igår hämatde vi hö till Tubbe.
På eftermiddagen.. var jag på årsmöte för Olsegårdens ridklubb.
Jag sitter numera i strylse igen... blev invald som supliant.
Det var ett trevligt möte.
 
Vädret igår och idag gör att jag mer än någonsin längtar efter att rida igen...
Så hör & häpna, jag tänker våga mig upp på hästryggen i veckan... men bara för att testa hur kroppen känns.
och för att Tubbe beöver mer motion! :)
 
Dax att kolla igeno ridkläderna och se vilka av ridbyxorna man kan använda nu i början... har ju något extra kilo nu ;) även om i princip alla redan försvunnit.
 
Aja... jag återkommer med en rapport om hur det gick.
Nu ska töserna ha mat igen :)
 
 
 
  
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0