Tillbaks igen...

Japp jag har hittat hit igen... såhärt mitt i midsommartider. :)
Igår hade vi kalas här hemma. Vad vore midsommar om man inte fick umgås med nåra av de allra bästa vännerna? Ingenting tycker jag! Tack allihop för igår... hoppas ni hade trevligt, det hade jag :)
Sov läääänge idag... så nu ska jag städa upp lte och få i mig en macka kanske.

Red inte går, och kommer nog inte göra det idag heller. Får bli i morgon...
För er som inte vet hur det ligger till på hästfronten för mig nu... så är det såhär:

Jag har min gamle Caesar som alltid. Hade även en liten Pinnoccio på foder fram tills för 2 veckor sedan.
Om honom och Caesar kan ni läsa lite om i "gamla bloggen" www.fullgalopp.webs.com 

När Pinnen åkte kom det en ny stjärna; Nemo. Det är kompisens dressyrhäst. En kille på 6 år
e. Nactus ue. Beach boy. Stor, närmre 170 cm! Super snäll är han verkligen! Anledningen till att han kom till mig är att hon ramlat av och skadat sig (på en annan häst) så hon kan inte rida på hela sommaren. Så då frågade hon om jag ville hjälpa henne att hålla konditionen på Nemo... självklart sa jag :) Han är utbildad och tävlad till och med LA. Skulle gått MSV i höst.

Så det är jättekul att han kommit till mig! Tack för att du ger mig detta förtroende Carran <3

Bilder på grabbarna grus kommer. Om det finns nägon som är bra på att fixa till framsidan till bloggen så är jag tacksam för all hjälp! Fattar noll :D

På återseendeMin gamle herre. Älskar honom!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0