Träning igen

Onsdag igen... veckorna går alltid lika fort. :)
Idag har vi varit hos Emily och tränat. Jennie och Ragge gjorde oss sällskap!
Vilket jag verkligen uppskattade såååå mycket!!! Har saknat våra träningar tillsammans jätte mycket så blev jätte glad när Jennie ville hänga med!!
 
Träningen gick bra... var till en början inte alls på humör. Kände att Tubbe bara var lat och inte ville ta ett ett enda steg själv när vi värmde upp... kände att jag blev tröttare och tröttare. Blev mest arg på mig själv för att jag inte har orken som behövs för att kunna rida honom ordentligt.. samtidgt som att jag blev irriterad på att han inte kunde gå ett enda steg själv. Men mot slutet av lektionen gick det riktigt bra. Efter att ha sagt till honom nåra gånger på skarpen funkade det mycket bättre. Kände direkt hur glad jag blev... känslan av att kunna slappna av och inte behöva driva som en tok... utan att kunna koncentrera mig på övningarna fullt ut :)
Emily berömde och tyckte at han har en väldigt fin sida när han kommer upp i formen och bjuder framåt. :)
Kul att höra!!!! :) Övningarna i dag var simpla... skänkelvikning och galoppfattningar, som till slut funkade riktigt bra tycker jag :) Övade även halter :)
 
Har blivit mera peppad nu att träna mig själv... träna upp styrkan i rygg och mage för att orka bättre. :)
Får se om jag lyckas :)
 
Nu dax att sova... och datorn vill bli laddad.
 
Så godnatt!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0