Sommarkänslor!

Snart påbörjar vi Juni månad... och jag fattar som vanligt inte vart tiden tar vägen.

Har haft en bra Maj... och hoppas Juni blir ännu lite bättre :)

Det har inte varit jätte aktivt på hästfronten nu heller... har iallafall bestämt  mig för att jag ska leasa ett släp nu. Det behövs ett släp om jag ska komma igång igen. :) 
Tubbe blev skodd senast jag skrev... oturligt nog tramapade han av sig skon häromdagen... som tur har man ju grymmaste hovslagaren, så han kom dit i torsdags och fixade till det. Tack...! :) 

Red i torsdagskväll... ska väl försöka rida en del i veckan oxå.  
Denna helgen har varit helt underbar!

Den gjorde en rivstart i fredags. Med fredagsmys på hög nivå....
Tvättade Oldsen och städade honom. Sedan kom Patric... och vi åkte och köpte mat. Maten tog vi med oss och åkte upp till en sjö där vi satte oss på bryggan och åt. Riktigt mysigt! Det kändes verkligen sommrigt! 
Efter den mysiga kvällsmaten tog vi Oldsen in till stan där vi cruisade runt och bara hade det allmänt trevligt.

Igår började vi dagen med att åka upp till Kungsmässan och kolla läget lite. :) Efter den trippen var det dax för mig att hoppa i feststassen för att sedan köra Caroline & Tony till balen i Falkenberg. :)
Lovar att Carran var balens prinsessa! Såååå fiiiin! På kvällen var det utgång med jobbet som gällde. Trevligt.

Sov i stan. Sov ganska länge... sedan startade vi dagen med frukost på Patrics balkong.
Är inte det sommrigt så säg!? :)

Sedan har dagen flutit på. Jag har även idag kört för folk som skulle på studentbal. :)

Nu är det sovdags... är dödstrött.
Får väl se om jag kanuppdatera lite mer i veckan vad det gäller hästar.
Var ju på ridtravarriks förra helgen till exempel. :)

Nu..., godnatt!

I bland är det fart i den gamle gubben :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0