2013 ----> 2014

Hur har ert år varit?
2013 blev till skillnad från 2012 ett riktigt bra år för mig!
 
Förutom alla hästaktiviteter, tävlingar och upplevelser med Tubbe har jag ju såklart hunnit med annat oxå. :)
Här kommer en kort sammanfattning med några ord och bilder från året som gick.
(har väldigt mkt bilder... men tyvärr kan man inte lägg upp alla här, då skulle det bli ett VÄLDIGT långt inlägg ;) )
 
Min födelsedag inafaller i Februari. Fick en väldigt fin present då!!! :)
 
 
 
I mars flyttade Patric in här hos mig. Strax innan renoverade vi tillsammans med min mor & far tv-rummet på övervåningen, vilket blev riktigt bra!
 
'
Sen rullade våren på. Vi gjorde ett besök på Elmia; Custom motorshow. Där såg vi massor av bilar i olika extrema och häftiga stilar! :)
 
Partric köpte sig en mountainbike och löparskor. Så medans jag var ute och motionerade Tubbe hade han fullt upp med sin träning, antingen löpning eller cykling större delen av våren/sommaren :)
I Juli sprang han Varbergsloppet.
Vi var även på en liten minisemester denna månad, i Bohuslän på ett väldigt mysigt spa som heter VANN.
Dit återvänder jag gärna! :) I samband med detta såg vi Gyllene tiders konsert i Lyskeil och vi besökte även Nordens Ark! Det var en mkt bra helg. 
 
 
 
 
Sedan var vi såklart på Wheels and wings, årets höjdpunkt, som detta år anordnades i Falkenberg.
Liseberg besökte vi oxå under sommaren.
Jag var även nere i Falsterbo tillsammans med Emily bla. och tittade på massor av fina hästar! ;)
 
Efter semstern i Augusti gjorde vi ett besök i Gbg igen en torsdagskväll. Där fick jag se och höra min favorit;
Maja Ivarsson!!! Det här var 3:e gången i mitt liv jag såg The Sounds live. :) *grymt*
 
 
Patric körde Bockstensturen, i ösregn. :D Bilden är tagen innan regnet kom ;)
 
 
Hösten smög sig på och vi forstatte fixa lite med huset. Källaringången fick sig ett litet lyft med ny färg på väggarna och fondtapet+ en ny ytterdörr :)
 
I November tog Patric med mig till London! Det var en upplevelse!
Vi besökte Madame Tousuds, Oxford street, såg vaktavlösningen vid slottet, åt på mysiga pubar och besökte alla tänkbara sevärdheter ;) Vi besökte en mysig liten julmarknad på Green Garden också :)
Det var stort för mig som inte varit utomlands särskilt många gånger i mitt liv ;)
 
 
 
 
Förutom Londonresan var vi även på konset och revy under November månad med mina föräldrar.
Konserten var "Be bop a luba" med Peter Jezevski, en konsert fylld med enbart 50-60tals musik! :)
Revyn såg vi i grannbyn; Sibbarp! Detta tillsammans med Patrics föräldrar och hans bror också. :)
Ja i November hände det mycket.
 

 
Nu är julen över (som vi firade här tillsammans med våra familjer)
och vi ska snart skåla in det nya året. :)

2013 har som sagt varit ett väldigt bra år. Nu ser jag fram emot 2014 och hoppas vi hittar på lika mycket roliga saker då med. :) <3
 
Vad det gäller planer för 2014 så vet jag inte vad jag ska skriva på den punkten. :b
Jag kommer att fortsätta blogga ungefär på samma sätt som nu och kommer dela med mig av min vardag och mina tankar här som vanligt. Jag hoppas ni hänger med ;)
 
Det kommer dyka upp en ny häst här på bloggen iallafall. :)
 
Hon heter Idun! ,och är en fjordprinsessa ;)
Varför hon kommer att vara med här... det kommer jag att skriva mera om när det nya året börjat på riktigt. ;)
 
 
Tills dess....
 
Gott nytt år!!!
och välkommen 2014!
 
/ Annelie
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0