Det går trögt...

Ååå vill ju bara komma igång med Tubbes träning... eller ja... först ska han ju få lite bättre kondis.
Och det är det som är trögt... Tycker det är så halt och tråkigt.
Han har mkt energi nu när han vilar... busar i hagen var dag ;)
 
Vill åka och rasta av honom i ridhuset, men är lite rädd att det blir en bockserie som heter duga :D
Hmmm ja... snälla vintern ge oss mildväder nu :)
 
Skulle hämtat hö i helgen... men det blev ändrade planer.
Blev lite handikappad i fredags... så det fick vänta, fick låna hö till Tubbe så länge av en snäll stallkompis.
Tur man har sånna! :) <3
Ja som sagt... i fredgas blev det 4 timmar på akuten. Det som skulle bli en mysig kväll framför tv:n hos Patric blev i stället ett långdraet sjukhus besök... detta efter att jag skurit mig på glas.
Skulle byta ljus i en glaslykta och bar väl mig lite klumpigt åt... så den sprack i handen på mig.
Detta gav ett snitt i tummen... som senare fick sys. Så ja... har ett "litet" gulligt bandage på tummen :D
Blev ju lite svårt att konka höbalar med det (är rädd att såret ska gå upp eller nått)
 
Så ja... jag kan ju inte direkt rida nu som det ser ut heller... typiskt. men det ska la snart vara läkt. :)
 
Beställde biljetter till  en av Gyllene tiders konserter i sommar. Det blir en utflykt. Ska se dom i Lysekil är det tänkt :)
 
Hmm... va tråkigt inlägg det blev idag...
vet inte riktigt vad jag ska skriva om :D
 
Ponnydressyr
2013-01-29 @ 09:16:48
URL: http://ponnydressyr.se

Om du gillar dressyr kanske du ska kika in på våran blogg? Söt häst btw! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0