We will be back...!

Hostan verkar bättra sig så sakta!
Igår hostade han endast två gånger när vi var på en liten tur.
Jag håller alla tummar & tår för att han snart är bra igen för jag vill komma i gång och träna igen!
 
Eftersom jag väntar på att min licens ska godkännas av klubben har jag inte kunnat anmäla mig till någon tävling ännu... Falkenbergstävlingen är full sedan en vecka tillbaka, var inne nyss och spanade...
18 reserver är dom uppe i på listan nu!!! :O Shit....
 
Så får väl anmäla mig till något annat i stället... :)
 
Tubbe fick som sagt nya hagkompisar förra helgen. Det verkar funka bra!
Det enda som fortfarande är lite bökigt är insläppet på kvällen.. de är lite stökiga innan de hittar in i sina egna boxar... men det tar väl ett litet tag till sen funkar nog det med! :)
 
Biljetter till Gbg horseshow är bokade.... jag kommer vara där en heldag i år.
Det blir fredagen... tillsmamans med Emily och två trevliga tjejer från hennes stall :)
På eftermiddagen möter Jennifer upp åså hänger jag med henne å kvällsshowen sen :) KOmmer bli en låååång dag, men jäkligt kul! Jag längtar galet mycket! :)
 
På shoppinglistan står ev. ett kandar! :) Inte för jag vet om vi någonsin kommer tävla så högt i medelsvår,
men jag vill vara förberedd :) Man måste ju ha visonen iallafall om att det kan bli så ;)
 
På tal om shopping så var vi på gekås i måndags... även där blev det lite shopping.
Köpte en nya jacka... en från Horze med avtagbara armar... så det kan bli en väst. :)
Är mkt nöjd med det inköpet eftersom jag har suttit och kollat på den på deras hemsida nu när det var rea :b
 
Har anmält mig till en clinic oxå förresten. Den 2: Mars kommer Anders Eriksson till Olsegården och håller en clinic i tömkörning. :) Det ska bli spännande! Skulle gärna vilja tömköra Tubbe... kanske man kan våga sig på det när man varit på clinicen :)
 
Träffade Kristin i torsdags en stund... hon kom och hälsade på hos mig och Tubbe. :)
Vi träffas alldeless för sällan nu för tiden... tyvärr. Men å andra sida då är det ju desto roligare när vi väl ses :)
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0