Hjärnkontoret tar snart semester

Det har varit lite körigt ett tag nu med mycket att komma ihåg och saker som skall göras och bockas av på listan. Allt från 3års kontroll till tandläkarbesök och besiktning av bil, 
hovslagare m.m
 
men vi börjar med lite roligare saker att berätta än om min stackars virriga hjärna 😉
 
det var en aktiv helg minst sagt, i lördags var vi på klitterbadet med Mo
 
 
a o Ida sedan i söndags red jag och efter det åkte vi pulka i höråsen hela familjen 🙂 mysigt 👍
 
i söndagskväll var jag och Jennifer hemma hos Petra på kvällsmat och bad i tunna.
Det var en trevlig kväll och ett bad i baljan i snöväder var väldigt mysigt, kanske precis vad jag behövde.
Vi satt ute i badet över en timma och pratade om allt mellan himmel och jord... men mest hästar 😉
tacksam över att ha bra vänner... utan såna är man ju körd här i livet.
 
Fick även reda på i samma veva att jag snart kan flytta till Emily... *wiii* 😍
om ca 2.5-3 veckor går flyttlasset till övraby. Det ser jag verkligen fram emot! Det kommer bli helt underbart att kunna vara stallfri 2 dgr/vecka. Att vi kommer få fina ridvägar och fortsatt tillgång till ridhus är ju något som sporrar mig rejält i rehabplanen oxå. Har beställt ett band oxå till Tubbe, en piratkopia från England. Patric hittade det på eBay. Ska bli sjukt spännande att se om det lever upp till förväntningarna. 
Mmm ja, än så länge känns 2019 lovande.
 
I morgon kommer kiropraktorn till Tubbe. Det blir intressant, det var längesedan någon sådan kikade på honom nu. Snurrade till det rejält i tisdags genom att ta ledigt en timma från jobbet för att jag trodde hon skulle komma då. Givetvis hade jag missuppfattat, blev grymt bedrövad när jag insåg detta. 
Som sagt tar nog hjärnan snart semester... det har varit sååå mycket jobb för den på sistone. Både med orostankar, datum och tider hit å dit. 
 
Låt oss hoppas att allt lugnar sig i och med stallbytet
 
Nu är det dags att sova. Godnatt.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0