Nya året startar med nya planer

2019 har anlänt och med det nya planer.
I tisdags var vi på återbesök hos veterinären, med oss som sällskap hade vi Miia. 🙂
Tubbe var som vanligt skötsam. Har tyckt att han känts nästintill sämre efter ryggbehandlingen...
Han har sett halt ut på vänsterbak vid longering. Så kände mig ju inte jätte hoppfull inför detta återbesök.
Efter böjprov på alla ben och ingen hälta förklarade Ylva hältan med att han är svagare i sitt vänstra bakben och att han på mjukt underlag därför tappar det. 
Tandkoll gjordes på honom och sedan behandlades ryggen med nålar. 
Nu är planen att han ska igång.... genom tömkörning och ridning i naturen. Jag planerar att köpa ett equiband när ekonomin tillåter, det hoppas jag kunna hjälpa oss i rehab processen.
Att använda oss regelbundet av kiropraktor är oxå med i planen.
 
Jag hoppas oxå att vi ska få plats hos Emily framöver så att vi kan få tillgång till riktigt mysiga ridvägar 😍
 
Tubbe har känts väldigt deppig ett tag nu, men efter besöket på lundens i tisdags känns han mycket bättre!!! Igår var han riktigt allert på promenaden, det har han inte varit de tre senaste veckorna.
Antagligen för att han har haft spänningar i ryggen som nu släpptes med nålbehandlingen.
 
2019 bring it on....ge oss lite medvind nu ❤️
 
Var på styrelsemöte ikväll. Mitt sista. Jag lämnar nu min plats i styrelsen till nya fräscha krafter. 
Det känns bra, jag har annat som tar mycket av min tid och energi och som kräver fokus. 
Efter mötet träffade jag på Jennifer och Mai som var i ridhuset på klubben och red. 
Mysigt att sitta där en stund och titta... såååå sugen jag var på att rida. 
och så kul det var att träffa dem. Pixsjö gänget är saknat ❤️
 
I morgon ska jag med mina små tjejer på 3 års kontroll... 3år!!!!!!???
Hur är det möjligt, jag låg ju nyss på BB 😳 
busungarna är tydligen inte så smååå längre .
Så i morgon blir det lite kortare arbetsdag. Känns helt ok. Är trött.
 
Det var senaste nytt. 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0