Veterinär

Idag blir det till att uppsöka veterinär med Tubbe.
Såret vill inte bli bättre, det bara vätskar sig :( Dessutom såg vi igår att det är mycket djupare än vi trott.
Det är nog ca. 1cm djupt... och nått vitt syntes igår kväll när jag hade sköljt det med koksaltlösning.
Vet inte om det är nått varaktigt eller om det rentav är benet man ser... (?) Läskigt i vilket fall!

Usch är ganska orolig över att det ska dra med sig en massa det här. :(
Har väldigt lätt att föreställa mig det värsta.... som att han skulle få en massa men av detta och att han inte skulle hålla fullt ut som ridhäst pga. detta. *suck* Men så får det ju bara inte bli!!!

Veterinären skulle ringa upp ganska snart så dom.. då förväntar man sig att det är inom en halvtimma väl?
Nu har det gått 1½ timma sedan jag ringde!
Jag måste ju meddela chefen om jag kommer i em eller ej...! Segt!
Tiden blir ju extra lång när man känner sig lite stressad och orolig med...

aja, jag återkommer senare idag.

Håll alla tummar å tår för att det inte är super allvarligt det här...
Anneli Johansson - 2 bloggtävlingar hos mig
2011-10-28 @ 10:29:19
URL: http://stallekekullen.blogg.se/

kasnke blir någon pencelinkur eller något, går säkert bra Annelie!

Sätilaryttaren
2011-10-28 @ 12:18:27
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

sv; variation är bra :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0