Semester!!!

Underbart! Jag har semester! :)
Dock har förkylningen från helvetet flugit på mig... men det får gå ändå. :)
 
Har ridit en hel del i veckan. Tubbe har gåt nästan varje dag. Han vilde endast tors-fre. Annars har han fått jobba på. ;) Igår tog vi ett pass i padocken. Madde var snäll och filmade. Den filmen finns på min fb.
Han var duktig och gjorde det mesta jag bad om... fattade fel galopp några gånger i ena varvet... men jag vet att det hänger på mig. Som sagt skäms ju nästan över hur gräsligt dåligt jag rider just nu!
Får hårdträna mig... har ju satt upp ett mål nu.
 
Den 11 Augusti ska vi på programridning. Britt Hammar dömmer. :) Jag har anmält oss till en LC:1 :)
Egentligen var den för ridtravare, och det var meningen att Caesar skulle följa med, men eftersom han varit lite krasslig så får det bli Tubbis som följer med. Ska bli spännande!
Ska rida alla dagar denna vecka fram till torsdag då jag och Patric ska på äventyr, mini semester :)
 
Ringde även veterinären i dag igen för att kolla hur vi skule gå till väga med Caesars hosta.
Men han säger att det troligtvis är ett förkylningsvirus, och att det inte är så mycket vi kan göra... han har ju ingen feber så då kommer det troligen gå över av sig självt. Om inte skulle vi höras igen. Men han snorar ju inte längre så bättre är det ju iallafall. :)
 
Måste även gratta klubbkamraten Julia Tynan som återigen visat vilka som är bäst!
Hon vann varbergshoppet i år igen! + att hon fick en utmärkelse.
Ett stipendium från Peder Hultbergs mnnesfond på 5000:- Detta för att hon är ett föredömme inom ridsporten. <3
Underbart! Äntligen har någon som verkligen förtjänat det fått ett fint pris!!!!
Jätte grattis Julia! Ni e så bra! Stor Kram
 
Nu ska jag inta middag med mor och far. Sen blir det en skritttur på Tubbe. :)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0