Ryttartid

Blev ingen ridning ikväll...
Det var närmre -10 när jag kom till stallet efter jobbet. Kände inget jätte sug efter att ge mig ut då.
Tror Tubbe var mest glad över att få komma in och äta sin mat i kväll faktiskt, han verkade inte direkt deppa ihop när jag inte tog fram borstar och utrustning ;)  Pia Hade mockat åt mig när jag kom (tack <3), så jag drog mitt strå till stacken genom att lägga in mera spån i boxen. Sedan tog vi in alla pållarna.
 
Nä ikväll blev det lite "ryttar-tid" med det menar jag tid för mig själv.
Efter att ha intagit lite kvällsmat har jag bara haft en slapp kväll i soffan.
Har suttit och kollat på diverse inredningssidor på nätet och filosoferat vidare över min övervåning. :) Är säker på att det kommer bli rätt bra faktiskt :) I allafall om man ska tro bilden i mitt huvud.
 
När jag kände mig färdig med spanandet vid datorn tog jag en lååång och varm dusch. :)
Ingen stress här inte... med kyla följer torr hud... så smorde mig med lite bodylotion också. Ibland måste man ta hand om sig själv lite med. Såhär efter min egen ompyssling har jag landat i soffan igen med en kopp te och en god kaka. Snart ska jag inta sängen... tidig sänggång idag! :)
 
Har varit lite trött och off idag.... men i morgon är det fredag så då är jag nog på bättre humör igen :)
 
I helgen är det min tur att ha morgonfodring och utsläpp.
Ska även hämta lite hö... så ja en del tid i stallet blir det nog. Men visst finns det andra saker inplanerade också :)
 
Godnatt :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0