Gbg horseshow!

Årets besök på Gbg horseshow gjorde jag i fredags :)
Åkte dit med Emily, Moa & Jessika. Det var mycket trevligt och vi såg både hoppning och dressyr.
Hann såklart med lite shopping oxå :)
 
Fick inhandlat ett kandar till Tubbe :) Tror han komer bli riktigt tjusig i det.
Men det dröjer ju innan vi kommer använda det på allavar, men jag vill vara förberedd och ha ett :)
Köpte även 3 tröjor från HV Polo och ett par grå Eskadron lindor. :)
 
Under eftermiddagen mötte jag upp Jennifer och sedan gick vi på kvällsshowen. :)
Det var en riktigt bra dag/kväll med massa häst :D
 
Just idag i skrivande stund är det exakt ett år sedan (nästan på klockslaget) som vi galopperade in i manegen i Göteborg med Lukas & Idun. Vilken känsla! Vilken dag! Jag minns det som igår! :)
Kändes ganska fräckt när man satt i publiken i fredags och insåg att man själv faktiskt fått vara en del av själva underhållningen i arenen, tillsammans med det riktiga proffsen. Så himla häftigt! <3
 
Nog om Gbg.
 
Hoppade i onsdags. Hade då en mkt pig och lycklig häst :D
Oj va kul det var! Han riktigt drog sig mot hindren! Det var ju med all säkerhet inga snygga hopp... haha!
men ack så kul! Märks att det var ett tag sedan senast för man blir ganska ringrostig i kroppen när man har hållt upp från det ett tag. ;) Ben och armar är liksom lite överallt ;)
 
Eftersom den lille rackarn har tappat en sko IGEN, så har vi inte varit på utritt på en vecka nu.
Gavin kommer på tisdag och skor om honom runt om. Ska bli gött med nya skor!
 
Avslutar med bilder från förra årets Gbg horseshow. ;)
Jag tillsammans med prinsessan Idun <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0