När ska eländet ta slut.

Fy... Om det finns mer som kan gå fel nu så kommer det säkert drabba mig. 
Förra helgens besked om att det inte blir någon föytt har jag lagt bakom mig. Är ju inge kul att flytta till ett stall där en stor del av folket verkar vara super nojjiga ändå. Då hade man la knappt kunnat släppa en fjärt innan någon fått för sig något. 
Näh... Det känns bra att det inte blev så just nu. 
 
Har insett att jag funnit nya fina vänner i smedagård och vänskap är något jag värderar högt. 
Tack Eppie och Wille för att ni förstod min situation.
Ni är supergoa båda två, är glad att ha fått lära känna er! Smedagård kommer bli grymt när planen går i lås <3 
 
Idag är det dan för dan före doppatedagen.
Inom mig kryper det... Nån sorts panik rasar. 
Moa är sjuk. Hon har varit jättedålig idag och jag oroat mig sååå mycket. Båda ungarna har varit snoriga i en sisådär två veckor nu. Moa hade en febertopp i går och spydde i samband med det. Efter det blev hon sig inte lik. Hon ville inte äta någonting. Jag har fått i henne lite vatten. Men i morse spydde hon upp det. 
Hon har varit som en kokt spagetti och knappt orkat stå upp.  :-( Ida har mått bättre och mest varit as irriterad för att vi inte lekt med henne. 
Hur kommer vår jul bli? Jag som sett fram emot det så mycket... Vi har inte ens fått in någon gran. 
Jag som varit ledig hela veckam har knappt hunnit känna mig avslappnad en enda sekund. 
Alla pratar om att de känner sig redo inför julen.
Inte jag. I morgon kanske det blir en tur till vårdcentral västra Wall, för å kolla upp tjejerna. Funderar allvarligt på lunginflammation :-( dom hostar väldigt mycket. 
 
Fy ber till högre makter att de mår bättre på julafton så vi oxå får fira jul så som vi brukar. 
 
Till alla vänner och ni som läser
 God Jul! Hoppas ni får vara friska och får en mysig jul!  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0