Vila för Tubbe och gråväder.

Efter några underbara dagar med sol och nästan lite vårkänsla är det gråa blöta vädret här.
 
Känns som att jag inte får så mycket gjort idag. Men å andra sidan måste man väl inte ALLTID vara så jäkla effektiv som jag vill vara när jag är hemma... nä i bland får man ha såna här dagar när man inte får gjort något speciellt. ;)
 
Ieftermiddag kommer barnens farmor och då funderar jag iallafall på att åka till återvinningen med lite bråte..
vi får se.
 
I onsdags var vi på dressyrträning jag och Tubbe tillsammans med Jenifer & Idun.
Det gick riktigt bra och han var överlag riktigt rolig att rida. :) Jag är jätte taggad på att träna nu!
och ja... jag får la börja planera lite tävlingar kanske oxå. :)
 
I går hade vi besök av kiropraktor Finn Sandberg i stallet... så nu väntar en väldigt lugn period för Tubbe den närsta tiden. Det ör verkligen intressant det här med kiropraktik... men det är ju såååå trödigt att det medför en massa vila å grejer ;) Jaja... Den här gången var det inte ischias Tubbe hade... nu var det nått annat. Det satt rätt bra... Det krävdes en hel del jobb för Finn att få det att släppa. Jag hoppas det gör nytta :)
Hade med mig Moa & Ida eftersom Patric ville träna efter jobbet. Det gick riktigt bra de satt i sin vagn och tittade i nästan 1 ½ tim utan större klagomål. <3
 
Nästa vecka finns en del inbokat i kalendern å det passar i och för sig rätt bra med en liten lugn stund nu. '
Tisdag: Jag ska till frisören.
Onsdag: Löshoppning, får väl se hur det blir med det.
Tors & Fre: Gbg horseshow :)
 
Verkar inte som Patric fick jobbet han var på interjuv om.
Tyvärr... jaja... vi får hoppas någt annat dyker upp.
Jag ska nu jobba en vecka och vara hemma två i stöten. Det är hans förslag och inte mig emot.
Trivs som sagt 1000 gånger bättre som hemmafru just nu när Moa & Ida är små <3
 
Nähä... dax för lite middag för oss alla tre. På återseende.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0