Många bollar i luften.

Veckan har runnit förbi i den vanliga rasande farten...
 
Har hunnit med ett besök på Gekås, ett på Hökks, ett på Lager 157 och ett på Biltema.
Till Gekås åkte jag spontant med mamma och småtjejerna i tisdags. Det var mysigt. Vi strosade runt och kollade och sen fikade vi också. Lite shopping blev det ju såklart oxå...
Lite nya leksaker till kottarna i form av bollar, en, ny plånbok och en blus till mig och lite annat smått och gott.
Går ju inte att åka därifrån tomhänt. ;)
 
I onsdags tränade jag hos Emily. Tubbe gick bra och jag är nöjd. Vi är på gång nu, och jag är på god väg att kunna rida igenom honom riktigt bra nu... det ska bara funka å tävling också :D
Vi red delar av programmet som jag ska rida på sondagens pay and ride i Hermanstorp.
Det gick hyffsat... borsett från piltoens alla missar :D *haha* Jaja... får la hoppas det går lite bättre på söndag ;)
 
I går var vi på Biltema, Hööks & Lager 157. Som sällskap fick vi med oss min far.
Till kottarnas stora lycka. Morfar han är populär. D
De fick varsin gris som grymtar när man trycker på den... egentligen är det hundleksaker...
men dom tycker att dom är jätte roliga, och lite läskiga ;)
 
På Hööks inhandlades en ny ryktborste till Tubbe, en reflexväst till mig och stigbygelskydd till sadeln.
 
Lager 157 hade lite fina grejer de oxå som fick följa med hem. ;)
 
Idag blev det en ganska lugn förmiddag med lite städning.
Eftermiddagen däremot... den blev lite småstressig.
Hovslagare 13.30.
Förbereder barnen och matar dom 11.45. Försöker få dom att leka lote själva medans jag ska äta... Gick INTE.
Fick ta på dom kläder och sätta dom i bilen medans jag själv sedan kastade i mig knäckebröd och soppa vid diskbänken. Barnen sov 5 minuter senare när jag satte mig i bilen. (de gillar bilen)
Kom i bra tid till stallet, mockar boxen och fyller på vatten. Annika komer... tar in Tubbe.
Hon börjar sko. Svärmor ringer,,, dags att åka tillbaka hema med kottarna... som en skållad råtta är jag tillbaka i stallet 15 minuter senare ungefär. Efter att Annika åkt fixade jag snabbt det sista sen var det snabba ryck hem för att byta om och infinna sig i fbg 15.30.
Klockan var 10 över när jag körde till fbg. :O Blev fem minuter sen.
 
I falkenberg skulle jag träffa Robban för en liten snackis inför mitt besök i tatueringsstudion.
Jag har bestämt mig för att göra en tatuering som inkluderar barnens namn och födelsedatum.
Så jag åkte dit för att få hans åsikt om vad som skulle kunna bli fint.
Nu ska han skissa lite sen ska vi höras igen. Spännande!!! :) :) :)
 
Kände mig helt lost när jag gick därifrån... hade lite svårt att varva ner för att jag varit så stressad.
Åkte till fynda och gick runt och glodde och efter en stund började jag få ner tempot lite och hade sansat mig.
Inte så nyttigt att stressa så... :O
 
Jaja.. nu är det fredagsmys på gång, barnen sover och vi ska äta fisksoppa *mmmums* :)
 
Hoppas alla får en trevlig helg. :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0